دانلود بازی ایرانی مهاجمین قورباغه ای

بازی ایرانی مهاجمین قورباغه ای


http://s4.picofile.com/file/7771050963/006.jpg

بازی فوق با عنوان Frog Invadrs مهاجمین قورباغه ای جدیدترین بازی استدیو بازی سازی Msh Games می باشد که با همکاری Fanaei Game Studio ساخته شده است. سبک بازی Action و جدید می باشد در این بازی سبکی جدیدی را تجربه می کنید، داستان بازی بدین شکل می باشد که یک نوع ماده توسط یک دانشمند در شهر حیوانات اختراع می شود و در اثر حادثه ای، این ماده به جوی آب ریخته شده و قورباقه هایی که در کنار دریاچه بودند از آب نوشیده و ... حال وظیفه شما به عنوان یک مامور پاک سازی و جلوگیری از شیوء این اپیدمی می باشد در هر مرحله ابزارهایی وجود دارد که موجب افزایش قدرت شما می شود. همچنین در هر مرحله بر تعداد و قدرت دشمنان افزوده می شود. شما باید مراحل را یکی پس از دیگری سپری کرده و با غول بازی مبارزه کنید و جنگل را از شر این موجودات خلاص کنید.
درباره بازی:
در شهر حیوانات ماده عجیبی در یکی از آزمایشگاهها اختراع میشه و بر اثر اشتباه پروفسور اون ماده به کاناله آبی که در نزدیکی آزمایشگاه هست می افته ماده به همراه جریان آب به جنگل تاریک و مخوف رفته و قورباقه هایی که در اون جنگل زندگی می کردند. طبق روال همیشگیشون از آب نوشیده اما این بار بعد از خوردن آب بدنشان به طرز عجیبی پف کرده و چند برابر حد طبیعی خود می شوند. کم کم این مشکل گریبانگیر قورباقه هایه دیگه در اون جنگل میشه حال جمعیته انبوهی در از این قورباقه ها در جنگل قرار دارند. و قصد پیشروی به شهر پروفسور از رویه تصادف متوجه این موضوع میشه و میفهمه که چه فاجعه ای به بار آورده به ناچار فکری به ذهنش میرسه بله باید غورباقه ها رو نابود کنم اما چطور سپس به یاد یکی از دوستانه خودش میافته که یک مامور مخفی و سریه با هر زحمتی شده اونو پیدا میکنه مسئله رو باهاش در میون میزاره و ماموره ما که یک سوسماره کارو برایه تنها نجات اهالی شهر قبول میکنه اما نمیدونه که چه کاره سنگین و خطرناکی رو قبول کرده سلاح او تنها یک تیرکمان و مهارت هایه خودش اکنون شما باید با این مامور شهر جنگل رو از شر این موجودات ترسناک نجات بدید.

سبک بازی Action / Shooter:
شما در این بازی سبکی جدید و متفاوتی رو تجربه می کنید
همچنین برایه پیشروی در این بازی
باید سه چیز داشته باشید
1- دقت
2- عکس العمل به موقع
3- سرعت
بازی قابلیت سیو داره که یکی از مزیت هایه این بازی به شمار میاد
گرافیک بازی در حد بالایی است. اما به طور پیش فرض گرافیکه بازی رویه حالت نرمال هست تا رویه هر سیستمی به راحتی و با سرعت مناسب اجرا بشه باز اگه تو بازی احساس کند بودن سرعت می کنید میتونید از دکمه کیو کیبرد استفاده کنید اما توصیه میشود که در حالت نرمال گرافیک باقی بمونه روند بازی و گیم پلی و بالاخره موزیک و اصوات به کار رفته درش در حد خوبی برایه حرکت از کلیدهای مکان ما و همچنین برایه پرش از کلید مکانما بالا استفاده نمایید برایه پرتاپ تیر از کلید اسپیس استفاده کنید.

لطفا راهنما را مطالعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی جدول کلمات متقاطع فارسی 2

جدول کلمات متقاطع فارسی

http://s4.picofile.com/file/7769009993/005.jpg2

اگر به حل جدول علاقه دارید ، با استفاده از جدول کلمات متقاطع فارسی 2 می توانید ، در رایانه و در زمان بیکاری ، به حل جدول بپردازید اما این بار با تفاوت ها و ویژگی هایی که لذت حل جدول را برای شما چندین برابر می کند ...
با این برنامه می توانید جدول هایی که کاربران طراحی کرده اند
را دریافت کنید یا خودتان دست به کار شوید ، جدول بسازید و آن را در اختیار سایرین قرار دهید.

قابلیت های کلیدی جدول کلمات متقاطع فارسی نگارش 2

        -      دسترسی آسان به فایل های جدول و دریافت جدول های جدید از داخل برنامه
-      طراحی جدول در برنامه و به اشتراک گذاری آن، برای استفاده سایر کاربران
-      راهنمایی برای پاسخ دهی به سوالات جدول
-      حجم بسیار کم  و سادگی محیط برنامه
-      قابلیت تغییر پوسته و ظاهر برنامه
-      قابلیت چاپ جدول
-      سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز به خصوص ویندوز ویستا و ویندوز 7
-      همراه با راهنمای استفاده
-      و چندین ویژگی مفید و جذاب دیگر

نکته : 18 جدول در مسیر نصب بازی موجود می باشد.

     توجه : برای اجرا شدن این برنامه نیاز به Microsoft .net Framework 2.0 دارید. این برنامه در شاخه دی وی دی دنیای بازی موجود است.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی بازی با کلمات

بازی بسیار زیبا و طنزآمیز فارسی بازی با کلمات



http://s4.picofile.com/file/7768644408/003.jpg

این یک بازی بسیار زیبا و مفید ایرانی به صورت پرسش و پاسخ است که در آن شما سعی می کنید با حدس زدن حروف مختلف به پرسش های متنوعی که در هر مرحله مطرح می شوند پاسخ دهید.
بازی توسط نرم افزار فلش تهیه شده و طراحی زیبایی دارد که در آن سعی شده از تصاویری منطبق با فرهنگ ایرانی استفاده شود به طوری که در صفحه اصلی بازی تصاویری از قالی ایرانی، سینی و سماور قلمکاری شده و نقاشیهای مینیاتور اثر استاد فرشچیان به چشم می خورد.
پرسش های مطرح شده در زمینه های مختلفی مانند تاریخ ایران و جهان، خصوصیات جغرافیایی مناطق مختلف، ورزشهای گوناگون و اسامی دانشمندان و نام آوران ایران و جهان است اما تاکید بیشتری بر پرسشهای مطرح شده درباره ایران وجود دارد و این بازی در عین سرگرم کننده بودن برای افزایش دانش عمومی شما نیز بسیار مفید می باشد.
در گوشه سمت چپ صفحه یک شکلک به چشم می خورد که بر اساس پاسخ صحیح یا نادرست شما واکنشهای جالب و گاه طنز آمیزی انجام می دهد که خود بر جذابیت بازی می افزاید.
در هر مرتبه که شما از اول شروع به بازی کردن کنید پرسشها تغییر می یابند و کمتر سوال تکراری به چشم می خورد.در پرسشهای 10 و 30 بازی ذخیره میشود و در پرسش 50 پایان می یابد که در صورت برنده شدن شما به گنج میرسید!
 

برخی از ویژگی های بازی بازی با کلمات:
- سرگرم کننده بودن و گاهی اوقات مبتنی بر حدس و گمان بودن بازی
- استفاده از اشکال منطبق با فرهنگ ایرانی
- طنز آمیز بودن و مفرح بودن بازی
- مفید برای افزایش دانش عمومی
- نصب آسان
- و ...

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود بازی اختلاف برای کامپیوتر

بازی اختلاف تصاویر


http://s4.picofile.com/file/7768626234/002.jpg

همیشه بازی های فکری و سرگرم کننده از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردارند زیرا اکثر این بازی ها دارای محدودیت سنی خاصی نمی باشند و تمام سنین اعم از کودکان تا بزرگسالان قادر به انجام چنین بازی هایی هستند. از همین رو  نسخه ی دوم بازی مهیج اختلاف تصاویر را برایتان آماده کرده ایم که مطمئنآ تست خوبی برای میزان دقت و سرعت عمل شما خواهد بود. در این بازی دو تصویر در اختیارتان قرار می‌گیرد که بین آنها تفاوت‌هایی وجود دارد و شما باید طی مدت زمانی مشخص آنها را تشخیص داده تا وارد مرحله ی بعد شوید و در نهایت بازی را تا قبل از پایان زمان در نظر گرفته شده به اتمام برسانید. همچنین محیط این بازی به صورت کاملآ فارسی بوده و دارای حجم بسیار کمی می باشد.

برخی از ویژگی های این بازی:
- بازی فکری و سرگرم کننده.
- داشتن محیط کاملآ فارسی.
- داشتن چندین مرحله مختلف.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار پرچم کل کشور های دنیا

دانلود نرم افزار پرچم کل کشور های دنیا

http://s4.picofile.com/file/7767863438/1332.gif


دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...